نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2804
-
الف
+

«کمند امیرسلیمانی»: در شخصیت خود نمی دیدم مقابل کلانترها در سریال «پدرسالار» بدرفتاری کنم

«کمند امیرسلیمانی» از دوران طفولیت و خاطرات نقش آفرینی اش در سریال «پدرسالار» گفت.

به گزارش آی فیلم 2، «کمند امیرسلیمانی» بازیگر سریال‌های «پدرسالار» و «سایه بان» و «همسران» که از شبکه آی فیلم 2 نشر شد، با حضور در یک برنامه تلویزیونی از دوران طفولیت و خاطرات نقش آفرینی اش در سریال «پدرسالار» گفت. 

«کمند امیرسلیمانی» درباره دوران طفولیتش گفت: از وقتی یادم می‌آید همیشه از دعوا می‌ترسیدم. طفل که بودم دوست داشتم بازی کنم و همیشه مورد توجه باشم؛ دلم می خواست در عین اینکه به من توجه می‌شود، آدم خوبِ داستان هم باشم.

وی در پیوند با همین موضوع ادامه داد: من و سپند برادرم از طفولیت در خانه با هم فلم و تیاتر بازی می‌کردیم. در آخر بیشتر بازی ها سپند زخمی میشد و می‌مرد. به خاطر اینکه دوستان صمیمی پدرم «جمشید مشایخی» و «علی حاتمی» بودند، با «لیلا حاتمی» و «سام مشایخی» تیاتر بازی می‌کردیم و سپند چون که خردتر بود، همیشه زخمی  می شد(خنده).

بانو امیرسلیمانی درباره اولین تجربه کار حرفوی اش گفت: پدرم کارمند تیاتر بود؛ من همیشه علاقه‌مند به بازیگری بودم و همراهش می‌رفتم. اولین بار برای بازی به عنوان کرکتر یک کودک در تیاتر انتخاب شدم؛ اما پدرم مخالف بود و می‌گفت مگر من و امثال من به کجا رسیدیم؟!

وی افزود: من آن موقع خواندن و نوشتن را یاد نداشتم اما کار حرفوی بازیگری را شروع کردم و در کنارش مشکلات را شناختم. از همین خاطر دوران طفولیت را آنطور که دیگر اطفال داشتند، تجربه نکردم. اصلاً یادم نمی آید گودی بازی کرده باشم. 

«کمند امیرسلیمانی» ادامه داد: درسم بسیار خوب بود و می‌خواستم داکتر شوم. همیشه با خود می‌گفتم من اولین داکتری هستم که بازیگری هم می‌کند؛ اما در دوره لیسه به این فکر کردم که من اگر طبابت بخوانم، از کارم (بازیگری) فاصله می‌گیرم.

وی تصریح کرد: بسیار برایم مهم بود در رشته‌ای که کار می‌کنم، تحصیل کنم تا کسی نگوید پدرش او را بازیگر کرد! برای همین سراغ بازیگری رفتم؛ وقتی رشته بازیگری تیاتر قبول شدم، بسیار معترض شدند اما من کار خودم را پیش بردم.

«کمند امیرسلیمانی» درباره زیباترین لحظه کاری اش گفت: یکی از قشنگترین لحظه‌ها برای من، دیدن تصویر خودم روی پرده سینما برای فلم «ترنج» بود.

او درباره سریال «پدرسالار» نیز گفت: زمانی که بازی در این سریال پیشنهاد شد، فلمنامه را خواندم و دیدم همه اعضای فامیل کنار هم هستند، اما آذر با با بقیه کرکتر ها متفاوت است و این شکل زندگی را دوست ندارد. همیشه دوست داشتم آدم خوب قصه باشم، اما وقتی دیدم این کرکتر چقدر با شخصیت خودم متفاوت است و در روند قصه اثر می گذارد، کرکتر آذر را قبول کردم.

«کمند امیرسلیمانی» درباره خاطراتش از نقش آفرینی اش در این سریال گفت: در بعضی صحنه‌ها شرم می شدم با آقای کشاورز رو در رو صحبت کنم؛ در شخصیت خودم نمی‌دیدم که مقابل کلانتر ها اینگونه گپ بزنم. بعد از نشر سریال هم بارها از مردم شنیدم که «چرا این قدر آقا اسدالله را عصبانی می کردی!» (خنده).

وی در پیوند با همین موضوع افزود: یک بار موترکرایی طلب کردم؛ موتربان آمد اما حال غریبی داشت. به من گفت از من متنفر است؛ چون وقتی سریال پدرسالار نشر می‌شد، با همسرش بر سر زندگی جمعی یا مستقل مشکل داشت.

«کمند امیرسلیمانی» بازیگر سینما، تلویزیون و تیاتر ایران در سال 1352 خورشیدی به دنیا آمد. وی با فلم «ترنج» وارد سینما شد و با بازی در نقش «آذر» در سریال «پدرسالار» به شهرت رسید. او همچنان با هنرنمایی اش در مجموعه «همسایه ها» بسیار مورد توجه واقع شد. 

او در سینما نیز موفق بود و برای بازی قابل قبول و متفاوتش در فلم «قرمز» در هفدهمین جشنواره فلم فجر مود تقدیر قرار گرفت.

بیشتر بخوانید : 

کمند امیرسلیمانی: کار کردن با «برادران محمودی» همیشه لذت بخش است

«کمند امیرسلیمانی»: چرا اخبار دروغ نشر می کنید؟

دانلود سریال «پدر سالار» 

دانلود سریال «سایه بان»

نقش آفرینی بازیگر «پدر سالار» در سریال جدید سینماگران افغانستانی

ابراز تمایل «عروس پدر سالار» برای بازی در نقش زن افغانستانی

م ح

نظر شما
ارسال نظر